Кішкентайларға арналған дамытушы мектеп: қолдаушылар мен қарсы шығушылар бар ма?
Ата – аналардың дамушы мектептерге қатысты мәселелердегі ең маңызды сұрағы-мектепте ана/әке/туыстар бере алмайтын сиқырлы нәрсе не бар?
Әрине, ешқандай сиқыр жоқ. Егер сіз мамандардан баланы тиімді дамыта аласыз ба деп сұрасаңыз, әрине, олар сізге жауап береді! Қалай болғанда да, ана бала үшін ең жақсы мұғалім болып қала береді.
Бір кішкентай "бірақ" бар: дамудың әртүрлі салаларын қамтитын күрделі (ол әрдайым қажет емес, бірақ онсыз қазіргі ақпараттық әлемдегі бала қиын болады) анадан көп күш, жинақылық, уақыт пен шыдамдылықты қажет етеді. Сонымен қатар, аға ұрпақтардан бөлек тұратын жас отбасылар көбінесе адамдар жинаған білімі мен баланы дамыту және тәрбиелеу тәсілдерін жоғалтады (бұл дүниежүзілік проблема), және бәрі бірдей кешенді білім беру және дамыту әдістерін біле бермейді.
Дамытушы мектептер аналарға білімді іздеуге немесе олардан кейін тазартуға емес, баламен қарым-қатынас жасауға көңіл бөлу арқылы уақыт пен күш үнемдеуге көмектеседі.
Педагогикалық тұрғыдан даму орталықтарындағы сабақтарда не болады??
Балалар мұғалімнің және олармен бірге жүретін ересектердің көмегімен танымдық белсенділікті дамытады, пәндермен өзара әрекеттесудің жаңа тәсілдерін үйренеді, әртүрлі пәндер бойынша жалпы бастапқы білім алады, топта оқуды, мұғалімнің нұсқауларын естуді үйренеді, жалпы психикалық процестерді - есте сақтауды, зейінді, ойлауды, қиялды, сөйлеуді дамытады. Сонымен қатар, оқу процесі психологиялық және педагогикалық заңдарды ескере отырып, нақты жас топтарына бейімделген, сабақтар ойын түрінде, қызықты түрде өтеді
Дамытушы мектептің артықшылықтары:
Бұл жаңа кеңістікті игеру мүмкіндігі. Үйде отырғаннан кейін әсерді өзгерту көбінесе нәресте мен анаға да пайдалы.
Оқу құралдарының үлкен арсеналы. Әдетте мектептерде педагогикалық және функционалдық тұрғыдан тексерілген материалдар таңдалады, олардың сапасына күмәндануға болмайды.
Құрылымы реттелген сабақтар. Жарты сағат ішінде, бірақ үйде ұйымдастыру қиын болатын бір сюжетке байланысты ойындар секілді 7-8 түрлі ойын ойнау мүмкіндігі.
Құрдастарымен қарым-қатынас. Психологиялық тұрғыдан алғанда, үш жасқа дейінгі бала басқа балалармен "қажет болған жағдайда" кездеседі, бұл кездесулер эпизодтық сипатқа ие, өйткені баланың ЭГО-ның аяқталмаған дамуы (оны қабылдау және басқасын көру қиын). Әрине, мұндай қарым - қатынас - даму мектебінде, сайтта, ауруханада-әрқашан байланыс жаттығуы ретінде қызмет етеді.
Шаршаған үй шаруасындағы әйел емес, анамен "қолдау" ретінде танысу мүмкіндігі. Үш-төрт жасқа дейінгі бала мұғалімді әрең естиді, оның басты "локаторы" тек ананың толқынына арналған, сол арқылы ол тапсырмалардың мәнін, мағынасын, сәттілігі мен сәтсіздігін түсінеді.
Психологиялық тұрғыдан дамыту сабақтарында не болады?
Жағымды жұмысқа бағытталған ана мен баланың өзара әрекеті көбінесе ойындар мен тапсырмаларға қарағанда әлдеқайда жақсы дамиды. Сондықтан, егер сіз даму мектебіне барудан максималды нәтиже алғыңыз келсе, телефон қоңырауларына немесе ауыр ойларға алаңдап, бірлескен әрекеттен бас тартпауыңыз керек - осылайша сіз баланы сіздің қолдауыңызсыз оған үлкен мәні жоқ тапсырмалармен жалғыз қалдырасыз.
Әр баланың өзіндік даму қарқыны, қызығушылықтары мен қабілеттері әртүрлі, сондықтан егер ересек адам өзінің жеке оқу процесінде, сонымен бірге жалпы топтық оқу процесінде жүрсе, дамытушы мектепте оқу өз жемісін береді.